Kategóriák

Márkák

Kosár/Kifizetés

Az Ön kosara üres!

Szállítás és fizetés feltételei

Szállítási információk

Személyes átvétel esetén átvételi pontunkban tudja átvenni a megrendelt termékeket.

1134 Budapest, Róbert Károly krt. 82-84. Cooper Center
Hétfő – Péntek: 12:00-15:00

Átvétel előtt visszaigazoló e-mailt küldünk, csak ezután tudja átvenni a terméket!
Alapesetben a visszaigazolás után 3 napig tároljuk a terméket, ha addig nem vették át akkor a megrendelést töröltnek tekintjük. Kivéve ha a vevő előre jelzi az átvétel időpontját. De ebben
az esetben is csak a megrendelés időpontjától számítva maximum 7 napig tároljuk a terméket.

Futáros szállítási mód esetén a termékek kiszállítását a trans-o-flex futárszolgálat végzi. 

A szállítás határideje: 

- megrendelt termék raktáron van és 12:00 óráig rendelték akkor már másnap kiszállításra kerül a megadott címre.

- megrendelt termék raktáron van és 12:00 óra után rendelték akkor 2 munkanap múlva kiszállításra kerül a megadott címre.  

- megrendelt termék nincs raktáron akkor általában 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a megadott címre.

- megrendelt termék nincs raktáron és nem is tudjuk beszerezni akkor haladéktalanul felvesszük a vevővel a kapcsolatot.

 

A szállítás díja bruttó 1000.- Forint, Magyarország egész területére.

A szállítási díj egy adott címre történő csomag kézbesítését jelenti. Egy csomagban bármennyi termék lehet.

Tehát ha Ön például 10 terméket rendel egy csomagban akkor is csak egyszer kerül felszámításra a kiszállítás díja.

Bruttó 30.000.- Forint feletti összegű rendelés esetén a szállítás ingyenes !

A szállítás díja minden egyéb költséget tartalmaz. Úgymint: csomagolás, utánvét költség stb….

 

A futárszolgálat a kiszállításokat 8:00 - 17:00 óra között végzi. Tehát szállítási címnek lehetőleg munkahelyi címet érdemes megadni vagy olyan címet ahol valaki ebben az időszakban át tudja venni a csomagot.

Kérjük telefonszámot feltétlenül adjon meg a megrendeléskor, hogy a futár fel tudja venni a kapcsolatot Önnel ha esetleg nem találja a címet stb….

Ha munkahelyre kéri a csomagot, érdemes a cég nevét is megadni ahol dolgozik. Így könnyebben megtalálja a futár pl. egy nagy irodaházban.
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! 
Pénzhiány miatt át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Kiszállítás hétvégén és ünnepnapokon nincs. Kivéve ha valamelyik országosan munkanapnak minősül. Tehát a péntek 12:00 után megrendelt terméket legkorábban hétfőn tudjuk átadni a futárszolgálatnak és kedden szállítják a megadott címre.

 

Mikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, küldünk egy értesítő e-mailt. Ebben szerepel a szállítás várható ideje és csomag úgynevezett csomagszáma.

Ha bármilyen módosítást szeretne a szállítással kapcsolatban, akkor a csomagszámot kell bediktálni a futárszolgálatnak. Ez alapján tud módosításokat kérni. Ezért kérjük, hogy figyeljék a regisztrációnál megadott e-mailt.

 

 

Fizetési információk

 

A fizetés történhet: 

 

- Készpénzben az átvételi pontunkban, ha személyesen veszi át a megrendelést.
- Utánvéttel. Ebben az esetben a termék átvételekor a futárnál kell kifizetni a megrendelést.

- Előreutalással. Ebben esetben a megrendelés beérkezése után ellenőrizzük, hogy biztosan van a megrendelt termék raktáron és utána elküldjük a bankszámlaszámot.

 Amint megérkezett a megrendelés összege a bankszámlánkra, rögtön átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak vagy átveheti átvételi pontunkban.

 

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelés összegéhez. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. 
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A webáruházban minden termék ára magyar forintban (HUF) van és tartalmazza a  27%-os általános forgalmi adót (ÁFA).

Tehát az oldalon feltüntetet árak bruttó árak.

Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi - változást megelőző - ár érvényes és került felszámításra. Amennyiben telefonon vagy e-mailben adta le megrendelését, akkor az az Általános Szerződési Feltételek automatikus elfogadását vonja maga után! Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelést a vevőszolgálat automatikus e-mailben visszaigazolja, mely tartalmazza a rendelt termékeket, a megrendelő nevét és elérhetőségét, a számlázási és szállítási címet, valamint a választott szállítási módot és az Ön által megadott megjegyzéseit is.

A visszaigazolásra a megrendelés beérkezése után rövid időn belül de legkésőbb 2 munkanapon belül kerül sor. Ha nem találja a beérkezett e-mailjei között, akkor előbb nézze meg a spam mappában. Ha ott sincs kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


A visszaigazolás a rendszer által automatikusan kiküldött e-mail, ami a megrendelés beérkezését, nem a termék szállíthatóságát jelenti !

Ha bármelyik megrendelt terméket nem tudjuk leszállítani illetve beszerezni, akkor haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot a vevővel.  Részteljesítés csak a vevő előzetes tájékoztatásával történik.                    
A megrendelés futárszolgálatnak történő átadásakor, egy második e-mail kerül kiküldésre. Ebben szerepel a szállítás várható ideje és a csomag úgynevezett csomagszáma. Ezért kérjük, hogy figyeljék a regisztrációnál megadott e-mailt.

A futárszolgálat elérhetősége

GLS Kft
www.gls-group.eu/HU/hu/home
Telefon: 06-1-802-0265